Nereden başlasam…

 Hayatım ikiye ayrılıyor: Peri’den önce ve Peri’den sonra…Ilk bölüm deli gibi çalışma, bol bol seyahat, hobiler, eğlence, arkadaşlar ve romantizmden oluşuyor. Ikinci bölümde bilin bakalım bunların hangileri yok? Hiçbiri.

Sadece ve sadece kızım var hayatımda tam 17 aydır. Hamileliğimin 7. ayından beri evdeyim ve yaptığım en karmaşık şey yoğurtlu sebze çorbası pişirmek… Sanki beyin hücrelerim uzuuun bır uykuya dalmış gibi hissediyorum. Belki de bu yüzden bu blog’u günler önce açmış olmama rağmen iki satırı biraraya getirip birşeyler yazamadım.

 Peki bu blog’u neden açtım?

Anne olmak büyülü birşey…Bebeğimin beni görünce kikirdeyerek bana koşması ve sebze çorbasına bulanmış minik dudaklarıyla  yanağıma bir melek öpücüğü kondurması tarif edemeyeceğim kadar mutlu ediyor beni. Onunla oyunlar oynadığım anları, hergün yeni bir mucizesine tanık olmayı, ona sarılmanın ve onu koklamanın verdiği zevki hiçbirşeye değişmem.

Ama “eski ben” i de çok özlüyorum. “sadece anne” olmak yetmiyor.

  Yukarıdaki resime dikkatlice bakın lütfen. Bu resim üç yıl kadar once benim tarafımdan, bir çay bahçesinde otururken çizildi. Hatırladığım kadarıyla birini bekliyordum ve can sıkıntısından kendi çantamın resmini yapmıştım. Anlamsız bir resimdi işte…Oysa şimdi benim için çok şey ifade ediyor. Bu çantaya bakınca kendimi görüyorum sanki: eski, yorgun, içi gereksiz ıvır zıvırla dolu…

Işte bunu değiştirmek, eskiden zevk aldığım şeyleri hayatıma geri almak ve bunları anneliğin verdiği mutluluk ve tecrübelerle daha keyifli bir hale getirmek istiyorum. Bu blog bir seyir defteri, silkinip kendime gelmem ve “kendimi geri almam” için beni motive eden bir koç olacak. Kendimi şimdiden ona ve onu okuyacak insanlara karşı sorumlu hissediyorum.

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Değişiyorum içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Nereden başlasam… için 3 cevap

  1. Yeliz Esen dedi ki:

    SimdidCok klise ama baslamak bitirmenin yarisi simdiden hayirli olsun cnm

  2. Anonim dedi ki:

    Bir nefeste okudum tüm yazılanları. Çok sevdim. Başlangıç burası olduğu için de yorumum burada oldu. Başlangıcın başlangıcım oldu… Periye sağlık…

Bir Cevap Yazın

