Duygusal Pirinçlerim

Bugün itibarı ile -13 Mart 2012 – uzun soluklu bir deneye başlıyorum. Deney ile ilgili detaylı bilgiyi burayı tıklayarak edinebilirsiniz. Sonucu cidden çok merek etmekteyim.

önemli not: Blogumda kullanmak üzere çektiğim çoğu fotoğrafın, sanki kızım makine ile oynarken yanlışlıkla çekilmış izlenimi verdiğinin farkındayım. Kendimi fotoğraf konusunda geliştirmeyi düşünmüyorum – beni böyle sevin:)

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Yapıyorum içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Duygusal Pirinçlerim için 3 cevap

  1. banu dedi ki:

    Sonucu merak ettim evren😉 ne durumdalar

  2. Geri bildirim: Bu Işte Bir Tuhaflık Var – mı? | güneşli bir gün

Bir Cevap Yazın

