Bubu’nun Evi

Bubu’ya (fotoğraftaki mor köpek) pasta kutusundan ev yaptık. Bazen Ayıcık da misafir oluyor:)

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Anneyim içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bubu’nun Evi için 4 cevap

  1. ÇokBilmiş dedi ki:

    Canım ya, bayılıyorum ben çocuk beynine🙂

    • perilievren dedi ki:

      ben de bayılıyorum:) Bubu’yu evin içine sokup kapıyı kapatıyor, sonra “eeee” diyor (bubu evde uyuyor yani). bir süre sonra kapıyı “tak tak” diyerek çalıyor. Bubu’yu çıkarıp kendi çapında dıgul dıgul birşeyler anlatıyor. sonra bubuya “nam nam nam” diyerek yemek yediriyor….sonra da ben onu yakalayıp öpülmedik ısırılmadık yerini bırakmıyorum:)))))
      bugün evin tepesine bayrak da diktik, çocuk sevindirik oldu:))

      • ÇokBilmiş dedi ki:

        Ne kadar kolay seviniyorlar, değil mi? Bazen bütün oyuncaklarını kaldırıp atasım geliyor benimkinin. Atsam mı acaba cidden?

        • perilievren dedi ki:

          ben uzuuun bir süredir oyuncak almıyorum zaten çünkü hemen sıkılıyor. evde boşuna yer kaplıyorlar. ahşap bloklar, oyun hamuru, yumurta kapları, pasta kutusu gibi şeylerle daha iyi vakit geçiriyor.

Bir Cevap Yazın

