Annelere Aktivite I

Peri ile ikimiz dün akşam kumsalda dolaşırken deniz kabukları ve küçük taşlar topladık. Eve gelince onları suluboya ile boyadık. Taşları ve mor kabuğu ben boyadım, diğer kabukları Peri boyadı. Peri’nin boyadığı daha çok kabuk vardı ama akşam akşam ancak bunları bir araya getirebildim.

Şimdi bu aktivite kızımın sanat yeteneğini geliştirmiş midir, geleceğin Picasso’su olma yolunda bir adım daha atmasını sağlamış mıdır bilemiyorum – açıkçası bununla pek ilgilenmiyorum da. Beni ilgilendiren bu aktivitenin bana olan faydaları:

1) Ben taşları boyarken çok eğlendim.

2) Gerek ben boyarken, gerek kendisi boyarken kızım mızmızlanmadan, oraya buraya koşturmadan sabit duruyor ve olayla derinden ilgileniyordu. Çocuk resmen “oturuyordu”. Böylece ben de biraz dinlenmiş oldum.

3) Bu sabah kahvaltı sırasında Peri mama sandalyesinde bu taşlarla oynamaya dalmışken annem ve ben rahat rahat kahvaltımızı yaptık, üstüne bir de kahve patlattık.

4) Öğle yemeği sırasında gözlüklü olanı konuşturarak eğlendirdiğim kızım yemeğinin tamamını, ayranının da büyük bir kısmını bitirdi.

Daha ne olsun?

Bugün kumsalda dolaşırken Peri’ye “Yine taş ve kabuk toplayıp onları evde boyayalım mı?” diye sordum. “Hayır” dedi. Şimdi işin yoksa yeni aktivite bul :).

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Anneyim içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Annelere Aktivite I için 3 cevap

  1. dilekşeker dedi ki:

    he heh he ben de aktivitenin anneye yarayanını severim:)

  2. Geri bildirim: Annelere Aktivite II | güneşli bir gün

Bir Cevap Yazın

