Ev Yapımı Meyveli Gazoz

1/3 bardak ev yapımı erik konsantresinin (erikleri su eklemeden kaynatıp süzdük, az şeker ekledik) üzerine maden suyu dökünce nedense böyle köpürdü. Tadı muh-te-şem oldu. Görüntüsü nasıl?

Bence alkollü de denenmeli…

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Yapıyorum içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ev Yapımı Meyveli Gazoz için 5 cevap

  1. gasilhane dedi ki:

    Çileklisinde de köpürecek mi acaba. Hemen deniyorum. Votka mı olur bilemedim. Deneme yanılma artık. Çok havalı köpürmüş, tam arkadaşlara ikram etmelik..

  2. perilievren dedi ki:

    bence çileklide de köpürür. bir de ben geçenlerde bunu yaptıktan sonra içine biraz vişne konsantresi döktüm. direkt dibe çöktü, böyle meyve kokteyli gibi bir görüntü oluştu. tadı da süperdi:) alkol olarak votka da olur cin de olur bence…

  3. gasilhane dedi ki:

    çilekli de köpürdü:))) Erik gibi rengi gösteren birşey lazım evet aynen öyle görünür. Şimdiki hali havalı tabii yeterince. Not alınmasına karar verildi:) sağolunuz!!!

  4. Anonim dedi ki:

    meyveli gazoz da super, asli erdogan da😉

Bir Cevap Yazın

