Tekrar Merhaba

Uzun bir ara vermişim. Seni çok ihmal etmişim sevgili blog… Ama bu sefer bunun için hiç üzgün değilim. Hatta, sana birşeyler yazacak vakit ve konu bulamayacak kadar meşgul olduğumu bildiğinden, senin de hiç alınmadığını biliyorum.

Yürümeyi yeni öğrenen bir bebek gibiyim. Sen de arkamda kollarını kavuşturmuş gururla beni izleyen annem gibisin. Başaracağımı biliyor, ama her sendeleyişimde vazgeçmeyi aklımdan geçirdiğimi de tahmin ediyorsun.

Gülümseyişindeki tedirginlik düşmemden değil, vazgeçmemden korktuğun için…

ArtNouveauOrnaments

Neyse… Lafı fazla uzatmayayım, sevgili okur. Blogla sonra da dertleşebilirim. Beni yazamayacak kadar meşgul eden şeye göz atmak ister misin? Resmin üzerini tıkla:).

emeksensin

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Değişiyorum, Yapıyorum içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Tekrar Merhaba için 6 cevap

  1. yeni1anlam dedi ki:

    Yeni gördüm bunları. Harikalar! Su yoluna akmış anlaşılan. Ama yazmayı ihmal etme. Ara sıra da olsun yaz. Özlettin kendini. Sevgiler!

  2. Yolun açık olsun canım benim! Hep böyle meşgul ol da dertleşecek, dert üretecek vakit bulama e mi:)

  3. perilievren dedi ki:

    Teşekkür ederim:)

  4. Mor dedi ki:

    Çok güzel hatta muhteşem bunlar! Sanatçı olduğunu bilmiyordum. Kutlu olsun yeni dükkan da:)

    • perilievren dedi ki:

      Teşekkür ederim:) Uzun süre hem mimar olarak çalışıp hafta sonları da kuyumculuk kursuna gitmiştim ama Peri doğunca hem işi hem kursu bırakmak zorunda kaldım. Şimdi de içimden sadece takı yapmak geliyor:) Bunları yaparken kendimi unutuyorum, çok seviyorum…

Bir Cevap Yazın

