Balkon Tarımına Giriş

Öncelikle, balkon tarımı ile ilgili ciddi araştırma yaparken, bu postun başlığı ve etiketleri tarafından avlanarak bloğuma düşen arkadaşlardan özür diliyorum. Zira bu post sadece balkon tarımına benim girişimle ilgili.

Uzun saksıda maydonoz ekili. 5 litrelik su şişelerinin tepeleri kesilip üzerine naylon poşet geçirilmek suretiyle elde edilen saksıların (geri dönüşüme geeeel) kırmızısında dereotu, beyazında ise roka ekili.

balkontarımı1

Dünya için küçük bir adım olabilir ama evdeki 3 adet salon bitkisini bile sulamayı unutan (eşim sulamasa şimdiye kadar çoktan ölmüşlerdi) bir insan için oldukça büyük bir adım bence:).

About perilievren

sadece bir evren...
Bu yazı Yapıyorum içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

