Merhaba

 beginner-yoga-meditation

Bu bloğu kapatmaya karar vermiştim. İşlevini yerine getirdiğini ve işinin bittiğini düşündüm biraz, biraz sıkıldım belki ondan, ya da yazmak için ilham bulamamış olabilirim. Tam olarak bilemiyorum neden kapatmaya karar verdiğimi. Epey oldu zaten yazmayalı…

Az önce geçen sene bu zamanlar açtığım yoga stüdyosunun Facebook sayfasında paylaşmak için uygun bir görsel ararken bilgisayarımda blog yazılarımı depoladığım klasör gözüme çarptı. Açtım, okudum biraz. Sonra da burada buldum kendimi…

Bugünlerde ne yapıyoruuuum bi düşüneyim….

Hala takı yapıyorum. Takı yapmayı çok seviyorum. Çok keyifli tasarımlar yapıyorum. Sanki ellerim aracılığıyla kalbimden bir şeyler aktarıyorum takılara. Takı yapmak şifalı bir iş. Aylar önce sattığım bir kolyenin sahibinin bana “Sizden 8 ay önce bir kolye almıştım. Onu hergün takıyorum, inanın çıkaramıyorum” diye mail atması şahane bir şey. Takılarımı  yaparken aldığım keyif ve mutluluk katlanıyor böyle geri dönüşler oldukça. Ne güzel şey hiç tanımadığım birileri ile böyle zarif bağlar kurabilmek… Şükür… Hala İzmir’deyim. Hala yoga yapıyorum. Yoga eğitmeni oldum. Benim gibi yoga eğitmeni olan bir arkadaşımla beraber bir stüdyoyu devraldık. Keyifli fakat zor ve yorucu bir işmiş bir yoga stüdyosu yönetmek. Tüm zorluklara rağmen şu anda kendimi hiç olmadığım kadar tamamlanmış hissediyorum. Yani “evet, işte bu! Oldum ben artık” diyemem tabi ama mutluyum yaptığım işlerle. Onu demek istiyorum:))) Hayatımı bana iyi gelen ve beni dönüştürürken başka insanların hayatına da katkı sağlayan, onlara ilham veren uğraşlarla doldurabildiğim için çok şanslı ve mutlu hissediyorum kendimi. Kolay olmadı… Maddi manevi bazı bedelleri oldu, oluyor… Ama sevgi ve inançla ekilen her tohumun er ya da geç filizleneceğini yaşayarak görüyorum yürüdüğüm yolda…Şükür…

Peri ilkokula başladı. Çok hassas, çok zeki, yetenekli ve çok güçlü sezgilere sahip minik, narin bir Peri kızı oldu:) Onunla konuşurken, gezerken, onun gözlerine bakarken, onu koklarken kendimden geçiyorum. Onu çok seviyorum…

Evet, bu bloğu kapatmayı planlamıştım ama kapatamayacağım sanırım. Buraya yazdığım her satırın – yemek tarifleri dahil – şu an bulunduğum noktaya gelmemde bir rolü var. Bu blog benim kişisel dönüşümümün hem şahidi hem de aracı. Dönüşüm asla sonlanmayacağına göre bu blog da kalmalı bence. Ve ben ara sıra buraya bir şeyler anlatmalıyım. Yazmadığım zamanları telafi etmeye çalışmayacağım. O boşlukta neler olduğundan da ilk ve son bahsedişim bugün. Bu yazıyı da daha fazla uzatmayacağım. Önümüzdeki günlerde yapacağım paylaşımların satır aralarında zaten herşey okunacak.

Sevgiyle…

 

Bu yazı Düşünüyorum, Değişiyorum içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to Merhaba

  1. Tuğçe dedi ki:

    Ne güzel oldu sizden yeni bir post okumak! Geri dönüşünüze ve aslında hiç bırakmamış olmanıza çok sevindim. Sevgiyle.

  2. Hafize nisan dedi ki:

    Yeni bir post mailime düşünce çok sevindim, okumak keyifliydi. Sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

